lätt att läsa

böcker
Nu har barnen fått sommarlov! Nästa gång börjar min lille 7-åring i ettan. Barnen läser böcker för mig på kvällarna. Tösen läser LasseMaja-böckerna. Grabben läser Helena Bross böcker om klass 1b. Just nu läser han Starkast i klassen om Edvin med den stora ryggsäcken. Det går bättre och bätte för varje kväll! Han tycker att det är roligt att läsa. Böckerna om klass 1b är bra nybörjarböcker.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Nu har han läst ut fyra böcker i samma serie!

2011-07-25 @ 21:44:29
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0